السبت، 21 نوفمبر 2015

خلاص بقيت أنا ماضي؟
و عمري ضاع علي الفاضي
خسارة الحبر و الورقه
ف يوم أصبح أنا عادي!!!
و انا اللي كنت ف خيالك
و اسمي غنوه بلسانك
بقيت نكره و مليش معني
و طالب لسه ف اعدادي؟
خسارة عمر ضاع مني
و ناس ف القلب ظالميني
و ظالم شلته ف النني
فصار الخصم و القاضي!!!
سيد عبد العليم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق