الأربعاء، 29 يوليو 2015

**مكالمه طويله** .أنا كنت معاكي امبارح ياحببتي في مكالمه طويله ..وسمعت صوتك بعد غياب وليالي فبعدك كانت حزينه ..ياحب ديما بيعيشني فى ليالي جميله.معاكي فيها حاكينا وهمسنا وارتوينا .وافتكرنا فيها كل لحظه حب مرينا بيها ............................................... انا كنت معاكى امبارح ياحببتى فى مكالمه طووووووووووويله ,,,, همستلك وقولتلك أنا قلبي كبير وبيسمحك مهما غبت عني ,, وحلمت معاك وسرحت فهواك مع انك بعيد عن عيني ومش شايفاك ...قولتيلي فينك بقالك كتير مش موجود ياحبي المنشود .مش حاسه وجودى وانا مش وياك كل يوم انا بستناك فى ميعادى معاك وانت مبتجيش ..اايه اللى جرى ليك فبعدى ليك ؟..رديت عليكى وقولتلك فغيابك كنت مريض ومفيش فحياتى اى جديد الا معاكي !!رديتي عليا وقلبك بيدق كل ده حب ؟؟؟قولتلك واكتر من حب دي حاله عشق يللي بتجري فى وريدي ..واتقطع الخط ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بقلم البسيط ..ياسين 28|7|2015

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق